Hans Knudsen Instituttet, i daglig tale HKI, samarbejder med kommuner om at løse særlige udfordringer inden for beskæftigelsesområdet. HKI har mere end 100 års erfaring med at støtte mennesker med fysiske, psykiske eller sociale barrierer i at komme ind på, eller tættere på, arbejdsmarkedet. Det gør HKI gennem udviklingsforløb, uddannelse og beskyttet beskæftigelse ud fra tanken om, at ’alle har ret til et arbejdsliv’. Se mere på hki.dk
Paramedia har skabt en visuel identitet til HKI. Uafhængig af tidens trends signalerer den, at HKI viser vejen frem, når det handler om at udvikle mennesker. HKIs visuelle identitet omfatter logo samt en palette af farver, former og typografi. Ingredienser der til sammen skaber grundlaget for en gennemgående, dynamisk og genkendelig virksomhedsprofil.
Adm. direktør i HKI Hans-Christian Jacobsen siger:
“HKI havde brug for en tidløs visuel identitet, der kunne afspejle vores værdier og mission. Det har vi fået i kraft af den løsning, som Paramedia har skabt til os. Nu har HKI en stærk profil, der signalerer hvem vi er. Både på vores hjemmeside, i vores publikationer og alle andre steder hvor folk møder os.”
Paramedia sørger for at din virksomhedprofil bliver skarpere og din markedsføring mere effektiv.