Med tre butikker, en webshop og omkring 15 medarbejdere, er Alex Cykler godt på vej fra at være den lokale cykelforhandler på Amager, til at gå over broen og indtage nye markeder. Ikke mindst fordi Alex Cykler vælger en alternativ vej til cykelkøbernes opmærksomhed. Se mere på alex-cykler.dk
I den visuelle profil og markedsførings-strategi Paramedia har skabt til Alex Cykler fokuseres der på at levere ‘Cykler til hele familien’. Målgruppen er derfor primært kvinder og børn. Det betyder, at den visuelle profil udsender feminine signaler i form af varme og liv i runde og dynamiske former. Det gør det muligt for Alex Cykler at skille sig ud fra mængden og skabe markedsførings- og profileringsaktiviteter, der opnår større opmærksomheds- og genkendelsesværdi.
Brian Juul Schæffer, partner i Alex Cykler, siger:
“Vores visuelle profil, som Paramedia står bag gør det muligt, at vi kan træde et skridt fremad og i højere grad blive opfattet som en seriøs og veletableret cykelhandler. Nu har vi en markedsføringsstrategi og en visuel profil, som gør, at vi skiller os ud og kommer til at stå stærkere i forbrugernes bevidsthed.”
Paramedia sørger for at din virksomhedprofil bliver skarpere og din markedsføring mere effektiv.