Den grafiske branche har i efterhånden lang tid været temmelig turbulent. De seneste år har budt på mange fusioner. En af dem har lagt navn til AtlasGrafisk. Med egen produktion på Amager og et bredt produktsortiment satser AtlasGrafisk på at kunne udvikle og levere de rigtige grafiske løsninger – nu og i fremtiden.
Jørgen Plæhn, direktør, AtlasGrafisk: “Selvom det skulle gå hurtigt med at skabe en ny visuel profil til AtlasGrafisk lykkedes det for Paramedia, at finde en løsning der fungerer fint nu og her, og som jeg er sikker på også er langtidsholdbar.”
To grafiske virksomheder fusionerer og bliver til AtlasGrafisk. Missionen er at levere produkter og løsninger der kan hjælpe virksomheder med at vokse. Udover tryksager, tilbyder AtlasGrafisk at skabe effektiv markedsføring og stærke virksomhedsprofiler til kunderne. Et nyt navn kræver en ny profil. Med et nyt logo der signalerer soliditet og en rå pil der signalerer kreativ, opadstræbende energi, er det nye logo et udtryk for AtlasGrafisk’ mission.
Paramedia sørger for at din virksomhedprofil bliver skarpere og din markedsføring mere effektiv.