Hvordan skiller din virksomhed sig ud fra mængden?

Paramedia skaber signifikant design og slagkraftige kommunikationsløsninger, som kan skille din virksomhed ud fra mængden og skabe effekt, der kan mærkes på bundlinien.

Hvad siger de om Paramedia?

Kenneth Gudmundsson, advokat og partner i ØENS siger:
“ØENS består af to virksomheder med fælles kunder og et tæt, dagligt samarbejde. Derfor er det formålstjenligt, at vi nu er samlet under samme navn og profil. Vi er glade for, at Paramedia har skabt en visuel profil, som er med til at give os en stærkere følelse af samhørighed mellem de to virksomheder. Samtidig skaber vores visuelle profil øget opmærksomhed og udbreder kendskabet til ØENS i det marked, vi bevæger os i.”

Finn Saksø-Larsen, adm. direktør i Sonlinc siger:
“I kraft af et samarbejde, der strækker sig over mange år, ved vi, at Paramedia har den nødvendige viden om vores virksomhed og det marked, vi arbejder indenfor. Derfor er det naturligt, at Paramedia også hjælper os med det omfattende arbejde, det er at implementere den nye branding strategi i alle Sonlincs visuelle medier og kommunikationskanaler.”

Hans Siegfredsen, direktør i Tea2you siger:
“På grund af et meget tæt samarbejde er Paramedia, så at sige, kommet helt ind i ’maskinrummet’ på vores virksomhed. Samarbejdet omfatter sparring omkring udvikling, design og markedsføring af vores produkter. Det betyder, at de koncepter, Paramedia og Tea2you skaber sammen, er med til at give os mere opmærksomhed, forøge vores salg og styrke værdien af Tea2you.”

Anne Marie Tidemann, fundraisingansvarlig i Dansk Blindesamfund siger:
“Fundraising er afgørende, når det handler om at skaffe indtægter, der kan realisere Dansk Blindesamfunds mission. Paramedias designløsninger er med til at gøre vores fundraisingaktiviteter til en mærkbar og målbar succes”.

Peter Behrend, drift- og salgsansvarlig i Rengørings Eksperterne siger:
“Paramedia har givet os en markedsføringsstrategi og en professionel virksomhedsprofil med logo, grafik, tekst og billeder. Så nu er der flere, der lægger mærke til os og husker os. Det betyder, at min salgsindsats er blevet lettere og mere effektiv.”

Hans-Christian Jacobsen, adm. direktør i HKI siger:
“HKI havde brug for en tidløs visuel identitet, der kunne afspejle vores værdier og mission. Det har vi fået i kraft af den løsning, som Paramedia har skabt til os. Nu har HKI en stærk profil, der signalerer hvem vi er. Både på vores hjemmeside, i vores publikationer og alle andre steder hvor folk møder os.”

Nana Wiedemann, leder af International Red Cross’ Psychosocial Center, siger:
“Opgaven med at udforme vores publikationer stiller krav til kreativitet, systematik og multikulturel forståelse. Vores udgivelser skal så vidt muligt kunne bruges uafhængig af sproglig, kulturel og religiøs baggrund, ofte under primitive forhold, overalt i verden. Samarbejdet med Paramedia betyder, at udformningen af vores publikationer lever op til disse krav.”

Skal din virksomhed vokse?

Tilmeld dig Paramedias nyhedsbrev.